wtorek, 13 sierpnia 2013

Prolog

"Siadasz cichutko w kącie i nawet nie zauważasz, kiedy z dnia robi się noc..."

Nie wiedziałam co mam zrobić . Pomścić osobę ,którą kochałam i zranić inną mi bliską ,czy zrezygnować z zemsty , zdradzając wtedy swoją siostrę ?
Jeszcze nie dawno było tak prosto . Musiałam decydować tylko za siebie , a wszystko co było kłopotliwe wystarczyło odrzucać na bok . Kiedy się wyłączy jest do dupy , ale przynajmniej życie staje się prostsze . Teraz , to co zobaczyłam mną wstrząsnęło na tyle mocno ,że aż włączyłam swoje uczucia , człowieczeństwo .
Jak ludzie z tym żyją ?! Ja nie wytrzymuję . W dodatku jedna z trzech osób którym ufałam i którzy mogli mnie uspokoić mnie zdradziła ,a druga nie żyła . Trzecia natomiast … Była w rozsypce i to ja musiałam być twarda ,żeby on mógł mieć we mnie oparcie .
Życie jest do bani , weź kask . To najlepsza rada jaką mogę dać komukolwiek .
Westchnęłam przeciągle i złapałam się za głowę . Zabiję go .

3 komentarze:

  1. Wyczuwam jedno z najlepszych opowiadań w necie ;3 ja mogę polecić ci tylko coś podobnego napisanego przez moją własną kuzynke ;p
    http://tvd-tylko-moj-swiat.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemka :D Poddenerwowałaś mnie, nie wiem, kto jest narratorem - męczy mnie to xD I o co chodzi z tym czymś? Będę się głowić nocami :/
    Czekam na nową notkę, wyjaśnij to ^^
    Zapraszam do mnie, znajdziesz i opowiadanie oraz kilka szablonów w zakładce ;)
    http://dropofmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo krótkie i nie wiem za bardzo czego się spodziewać, ale przyznaje, że ziarenko ciekawości i fascynacji we mnie zasiało.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na zwiastun (już jest) i prolog (pojawi się około 16):
    sie-nie-zdarza.blogspot.com

    Albo na mojego drugiego bloga o zupełnie innej tematyce niż ten pierwszy:
    prawdziwa-legenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń